چـهـار حـرفـی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت چـهـار حـرفـی


سپاهان درب
برج میلاد در خطر«کج شدن» و فروریختن
نگاهی متفاوت به ماجرای سلفی در بهارستان
ادعای عجیب بازیگر زن درباره فساد در سینما

۲۷۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

در حالی که به نظر می‌رسید میلاد عبادی‌پور، در یافت کننده 23 ساله تیم ملی والیبال ایران به لیگ برتر والیبال روسیه برود اما مدیران تیم «اسکرا بوهاتوف» لهستان، در اقدامی سریع او را به خدمت گرفتند.

متخصصان مغز و اعصاب در انگلیس دریافته‌اند که افسردگی می‌تواند به تغییر در ساختار مغز منجر شود.

آشپزی بر روی بلور سنگ صورتی، مقداری از خواص طبیعی سالم نمک صورتی را وارد غذا می‌کند. چنین خواصی شامل متعادل کردن PH بدن، تثبیت سطح آب بدن، بهبود هضم غذا و کاهش رفلاکس اسید معده می‌شود.

این ماسک گیاهی درمانی معجزه‌آسا در درمان ریزش و طاسی موی سر است و در درمان سفیدی مو، عفونت پوست سر و شوره و ریزش ابرو و شفافیت موی سر نیز بسیار مؤثر است.

دانشمندان تخمین می‌زنند با استفاده از روش‌های فعلی هزار سال طول خواهد کشید تا انسان بتواند به نزدیک‌ترین ستاره، پروکسیما قنطورس، سفر کند.

دندان‌های ما در ابتدا کاملا سفید هستند، اما رفته رفته در معرض مواد تیره‌کننده قرار می‌گیرند و باید برای این مشکل چاره‌ای اندیشید.

ضربه به چراغ عقب خودروی متخلف در کشور‌های غربی از جمله ایالات متحده‌ی آمریکا حرکتی کاملا شناخته شده و معروف است، آن‌ها به محض نزدیک شدن به خودرو با کف دست ضربه‌ای به چراغ عقب می‌زنند و برای آن توجیه جالبی دارند.

نظام بانکی از فردا قرار است که پا به پای برنامه‌ بانک مرکزی، طرح ضربتی برای ارایه وام‌های ده میلیون تومانی به زوج‌های جوان را آغاز کند. اکنون بانکها در حالت آماده‌باش قرار دارند.

نامزدهای بخش بهترین ترانه تیتراژ فیلم یا سریال هفدهمین جشن حافظ معرفی شدند.

برگزاری نشست وزیران اوپک و غیراوپک در سن پترزبورگ - این هفته، اظهار رضایت وزیر نفت کویت از پایبندی تولیدکنندگان نفت به توافق جهانی کاهش تولید، امیدواری وزیر انرژی امارات به تثبیت بازار نفت در نیمه دوم سال جاری، تصمیم هند به کاهش بیشتر واردات نفت ایران، ادامه روند افزایشی عرضه نفت اوپک در ماه ژوئیه و برنامه تحریم نفتی ونزوئلا از سوی آمریکا مهمترین عناوین خبرهای جهان انرژی در 24 ساعت گذشته بود.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/